Velkommen til Christinas køreskole

Køreskole i Gistrup.   På køreskolen kan du tage kørekort og teori til personbil og forberede dig til køreprøven. Du kan lære teorien til kørekort og køreprøve i Gistrup.

Da jeg er alene i køreskolen, er det altid den samme kørelærer du møder til teori og køretimer.

Klarup er min barndomsby, men i dag bor jeg i Gistrup sammen med min mand og 2 børn. Jeg blev uddannet kørelærer i 2006, og blev ansat på en køreskole i Aalborg, indtil jeg fik min egen køreskole. Christinas køreskole åbnede i 2010.

Min intention er at satse på små hold, så eleverne får mest ud af teorien og hurtigt kan erhverve eller generhverve kørekort. Der er teori hver mandag i teorilokalet Sagavej 5.

Det skulle gerne være en god oplevelse at tage kørekort, derfor prøver jeg at gøre det både sjovt og hyggeligt, bla. bruger jeg humor i min undervisning og serverer kaffe, the, kakao og lidt bolcher i pausen af undervisningen.

Det stiller store krav at erhverve kørekort, og vejen til køreprøven skal vælges med omhu. Det kan jeg hjælpe med.

Der er ubegrænset teori for alle elever på køreskolen.  Der er ingen administrations gebyrer i forbindelse med bookning af teori/ køreprøve.

Glæder mig til at se dig på Gistrup køreskole.

Venlig hilsen

Christina